Corona Virus: Jouw gezondheid blijft mijn prioriteit!

 

Het Corona virus; Gezondheid en prioriteit. De praktijk is gesloten tot 1 mei.  Het klimaat in Wuhan in december, met continue regen en abnormale warmte heeft geleid tot een epidemie met alle reeds in de media gepubliceerde symptomen. 

 

Alle consulten voor kruiden rondom het immuunsysteen bij Corona virus kunnen via email en telefoon en tong foto’s met de app. gecommuniceerd worden.
Andere kruiden consulten gaan tot 6 april via de mail, telefoon of app. Deze consulten zijn 50 euro.

Acupunctuur, Osteopathie en Chinese kruiden versterken de werking van het immuunsysteem.
Een sterk immuunsysteem hebben we in deze tijd hard nodig!

 

Het coronavirus heeft inmiddels een grote invloed op ons dagelijks leven. Jouw gezondheid blijft mijn prioriteit.

Ook vanaf 6 april tref ik daarom wat extra maatregelen.

 

Extra maatregelen:
– ik schud geen handen
– Graag zelf, nog extra, een schone badlaken mee nemen.
– alles wordt extra schoongemaakt en gedesinfecteerd
– er ligt geen literatuur in de wachtkamer
– ik verzoek je dringend je afspraak af te zeggen wanneer je je ziek voelt of verkouden bent. Ook wanneer een naaste van je dat is.
– graag je handen wassen bij binnenkomst (toilet ruimte).
– draag geen sieraden: ringen, ketting, armbanden en horloge.

 

Mijn adviezen voor nu zijn:
– een goede multi (max) vitamine en mineralen.
– Vit C inname verhogen C1000 of 1500 mg slow release tabletten,
– magnesium ascorbaat poeder van Bonusan. Bij het hebben van virus om de 3 uur 1 gram innemen.
– 1x 1 caps. Vit D3 75 mcg
– 2 lactoferrine per dag. Dit is het bestanddeel dat ook in moedermelk zit en het kind beschermt.
– Vit E voor mensen met longklachten en verlaagt het grieprisico bij ouderen
– in voeding gember, knoflook, ui, curcuma met peper en olijfolie verwerken. Of Curcuma Longa extract capsule.
– veel verschillende kleuren groenten en fruit eten. Hoe gevarieerder hoe beter.
– vermijd koude dranken, energetisch te koud fruit als meloen, sinaasappels en dergelijk- neem weinig of geen zuivel, neem weinig suiker
– goede nachtrust en minimaal stress. Mindfulness, yoga, meditatie, doe leuke dingen
– buitenlucht, dagelijks een wandeling


– voor vragen ben ik bereikbaar.

 

Gezond worden, gezond zijn en gezond blijven

Pas goed op jezelf en je naasten en..: If you can’t go outside, go inside..